Idees per crear una bona campanya per Nadal

S’aproxima la que és, probablement la data amb més consum de l’any. Són dies on la millor promoció guanya la venda. El sector hostaler, comerços i altres negocis, preparen les seves campanyes nadalenques amb mesos d’antelació, preparen la seva millor imatge per aconseguir la major venda de l’any.

Però el que no se sol valorar, és que depenent de la campanya que ser realitzi en temporades com la de Nadal, tinguin els seus efectes secundaris durant l’any.
Una bona campanya per Nadal pot significar el bo o mal resultat durant la resta de l’any, es tracta, d’aprofitar l’interès dels clients per al millor aparador dels teus productes.

Consells per aconseguir una millor campanya

Primer de tot, és marcar-se un objectiu:
1. Què és el que volem vendre?
2. Com i per a qui el volem vendre?

Segon, realitzar una campanya diferent (innovadora).

No es tracta d’ensenyar el teu producte, no es tracta de fer la millor oferta, sinó de, aconseguir l’interès de conèixer la teva marca de la manera més senzilla i atractiva.

Cada vegada hi ha més, i més heterogenis, usuaris online. I cada vegada es fan més compres a través d’Internet. A més, segons l’últim informe del Mobile World Congress, el 48% d’aquestes compres són a través dels dispositius mòbils.

Amb aquestes dades, i tenint en compte que es preveu un augment del 16% en les compres per internet, el negoci ha d’estar optimitzat per a poder atreure als seus possibles clients a través dels dispositius. Preparar els teus canals online per vendre per Nadal pot ser una bona font d’ingressos.

“La publicitat i la promoció per si sola no van a sostenir un mal producte o un producte que no és l’adequat per a l’època” Akio Morita

La tercera clau, és tenir una bona comunicació entre els clients per analitza les teves necessitats:

Tenir una bona comunicació, li pot ajudar a millorar i valorar la seva campanya o producte. Oferir la possibilitat de preguntar, valorar, resoldre i participar, són claus perfectes per aconseguir fidelitzar el client.

La decoració ja no és tan important com abans, si que és veritat, que en moltes ocasions la compra es produeix en un estat d’ànim i de sentir-se còmode ia gust en un lloc. Però si podem reemplaçar el gran cost de les decoracions, per un nou i més econòmic aparador gràcies als nous dispositius tecnològics, el seu resultat pot arribar a ser millor.
Aconseguir que el millor element del teu aparador siguin teus clients, ara és possible. Només cal buscar l’eina perfecta.
uptoYou, és una app pensada per a aquest tipus de promocions. Una innovadora eina que aconsegueix obtenir tots els punts necessaris que una campanya com aquestes necesita.Con app interactiva com uptoYou, aconseguir un nova i innovadora imatge amb un menor cost és possible. Coneix més en les següents entrades del nostre bloc.